Місія

  • Foreign Markets Access

    Це напрямок роботи ВРК, спрямований на зміцнення українського ринку реклами та комунікацій, у тому числі й шляхом розвитку на зовнішніх ринках. У часи, які стали випробуванням для багатьох галузей – це наш вклад в збереження і розбудову України.

    Foreign Markets Access агрегує основні дані про профілі країн (яких наразі вже понад 60) та параметри ринку реклами, що є необхідною складовою для планування промоції за кордоном.

    Насамперед напрямок створено для допомоги українському рекламному бізнесу розширювати географію присутності за кордоном, пропонувати свої послуги іноземним клієнтам та промотувати українські продукти та сервіси в інших країнах.

  • Наша мета

    Надати інструмент для швидкого та зручного отримання необхідної інформації для запуску кампаній в інших країнах.

Напрямки роботи

  • Аналітика та інформація

    Агрегація даних та корисна інформація про закордонні рекламні ринки, що допоможе у масштабуванні українським бізнесам у нові країни.

  • Додаткове консультування

    Якщо вам потрібна додаткова інформація, дослідження ринків, аналіз діяльності конкурентів, маркетингове консультування, ви можете написати запит організаторам.

    Сформувати запит

FAQ

Поширені питання.
Натисніть на один з розділів нижче, щоб знайти відповідь.

  • Хто є організатором проєкту?

    Foreign Markets Access є спільною ініціативою Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) та рекламно-комунікаційного холдингу NCG.

    ВРК – найбільше громадське об’єднання рекламної індустрії України, що працює вже 25 років на ринку країни.Є членом Європейської асоціації комунікаційних агентств (EACA), організатором ключових рекламних конкурсів та заходів, а також офіційним представником міжнародних конкурсів в Україні.

    NCG – український рекламно-комунікаційний холдинг, що забезпечує можливості для розвитку вашого бізнесу в більш ніж 20 країнах вже 15 років.

    Саме об’єднання експертиз ВРК і NCG дає можливість для українських бізнесів отримати інформацію, щоб орієнтуватися у специфіці рекламних комунікацій різних країн.

  • Яку інформацію можна знайти на сайті?

    У розділі КРАЇНИ ви знайдете загальну інформацію про обрану країну (населення, площа, ВВП, тощо) та основні дані її рекламного ринку.

    У розділі ІНФОХАБ ми збираємо інформацію та посилання на проєкти та ресурси, які можуть бути корисні для українських бізнесів, що визначили для себе вектор розвитку на зовнішні ринки.

  • Наскільки актуальною є інформація?

    На сайті представлена інформація за кілька останніх років, що дає можливість відслідковувати тенденції ринків.

    У другому півріччі поточного року додається актуальна інформація за попередній рік та актуалізується загальна інформація про країни.

  • Звідки ми беремо інформацію?

    WARC, World Bank, United Nations, We Are Social, Statista, IMF, Статистичні відомства країн, Індустріальні рекламні асоціації

  • Якщо потрібна додаткова інформація або консалтинг?

    Якщо у вас виникли додаткові запитання або вам недостатньо запропонованої на сайті інформації або країни, яка вас цікавить, немає в списку, а також якщо потрібні додаткові дослідження ринку, аналіз діяльності конкурентів, маркетингове консультування та інші послуги для успішного промотування на іноземних ринках, організатори Foreign Markets Access спробують вам допомогти.

    Для цього надсилайте запит на fma@vrk.org.ua.